Monday, September 13, 2010

love is nt everytg..

i just realize somtg...
that actually bein in this world, love is nt everytg,..
no offense to my bf..hahaha
tapi aku rsa dlm dnia skang..yg ptut dkjar adlh future..
com'on.. let's face it..
zman skang, tugas kaum hawa spt aku,
bkn hnya takat kwin, masak, de ank and all..
tapi, ktrg da bleh plih plajaran, krjaya sbgai plihan msa dpn ktrg..
so, from now on..aku nk brubah..
aku tknk jd lagi reen..hahaha
aku tknk bgntung pd cnta smta2..
aku nk bdikari..aku nk mju kdpan..
aku nk jaminan..aku nk protection..
aku tknk jd mcm kwn2 aku..
yg dlu hbat bcnta..skang mrana..aku tknk!
skang kta mgkin bhgia..lmbat laun.>?
hahahah.msti smua plik..ingt aku gduh ngn bf aku ke pe ke..?
well, actually, nope.!
aku hnya tringtkn kwn aku..
btapa miserable nye idup dia..
bgntung pd hbgn cnta...yg actually tkde jminan wat so ever..
akhirnya dia end up mrana..
lgpun, lelaki pn lbh ske..
kalau awek dorg pndai bdikari an..?
hahahaha..
so..?from nw on..i wanna  change..
thats my new resolution..!

No comments:

Post a Comment