Saturday, September 11, 2010

raya,,!!raya!! raya,.!!

actually raya thun ni de bestnye dn tk bestnya..
bestnya~mybe sbb mse pose dpt jln2 bli bju raya dgn my bf..(tkde kna ngena)hahaha
but byk tk best actually..
ehm..
thun ni jrang gler dgr tkbir rya..so cm tkde mkna..
da la tu..
jrang kua g memne..haiz...mmg bsan gler..
aku rndu zman aku kcik2 dlu..ble dtgnya rya,...wahhh!!mriahnya..!
dgn saudara mara smua..
kekdg ble pkkn blik..aku rsa ehm agak down..
bosan..da r ank tnggal..haiz..
raya ni mmg aku trasa..
rasa btapa sunyinya idup aku..
tetbe rsa alangkah bgusnya andai......(rhsia)hahaha
nway..msa lawat kbur arwah nani..
aku tetbe tpkkn mati..btapa smentaranya idup ni..
dn btapa lmbat laun kta smua akn pergi mngadap dia..
YA ALLAH..
gerun aku pkkan..
aku de gak tpk..
kalau aku da tkde..spelah yg akn dtg kbur aku..
bcakan yassin tuk aku..
ehm..
stress gak..
but at least..
first raya, pagi... aku g braya kt umah nnek..
wlupun bpak skjap gler..
this is all the pics...

huhu..tgh lepak2..smpat tgk camera..
candid..!bru nk mlntak..wkakaka
three othman's (r.i.p) angles..
my dearest father..candid
me and my lovely mom..
always posing..hehe
i likeee..always together..
me and my parents..love 'em//!
me wift cousin..!
alamak cndid..!
fam pic...!!

tu jek ar so far pic..hehehe..arp2 later2 de agi event best2...
  

No comments:

Post a Comment