Wednesday, September 15, 2010

sorry seems to be the hardest word...

kekdg..in life..kita sure akn bgduh an..?
tak kiralah dgn sape..
our own parents..kwn2..yg tercinta..
bak kta org dlu2, sdgkan lidah lagi tergigit..inikan pula mnusia..
i guess smua tu asam gram khidupan..
but..npe..kdg2 pkataan maaf tu susah sgt nk sebut..
lagu sorry seems to b the hardest word by blue and elton john
really suits this situation..atleast my situation..
kdg2 aku rsa org susah sgt nak fhm aku..
walaupun org tu mnusia tpntg dlm idup..
tiap2 saat, aku tpk pe yg patut aku buat..
apa yg aku ptut wat hnya tuk kekalkn bhgia tuk stu jgka msa..
n macam lagu tu gak, pkataan maaf susah sgt nk dsbut..
mgkin deep down, aku tk rsa aku slah..
or mgkin aku tk fhm pe salah aku..shgga jadi cmtu..
tp ble korg dgr tul2 lagu tu...
korg gak akn dpt rsa..
lirik-sorry seems to b the hardest word tu,
actually dtjukan tuk phak yg lg satu.
haiz..susah sgt ke nk mnyebut pkataan tu..??
kdg2 aku slalu ucpkan pkataan maaf..sbb mlas nk pnjgkn pgaduhan..
tak kira r ngn spe..frens, fam or anyone..
walaupun, like i said..deep down, aku tk fhm pe slah aku..
but then again..
mybe its best to just mngalah..
pkataan sorry dn maaf tu hnyalah tuk mredakan kdaan..
tkde org yg tul2 ikhlas ucpkan nya..
nk tau npe..?
sbb mnusia smuanya ego..tknk mngaku ksalahn sndri..
mereka pntgkan dri..
jd, stu lg phak..wlupun tkde slah pe..
just say sorry tuk slamatkn kdaan or hbgan..
logik ke..?
klu even though logik..
smpai ble mmpu bthan kdaan cmtu..
eventually, smua org akn fed up..
cnta akn slowly pudar..and people tend to get away..
rite..?

No comments:

Post a Comment