Thursday, March 3, 2011

sakit ati kerana cinta..?

dalam hidup aku..
de sorg manusia yang ske sgt skitkan hati aku..
dia ske wt aku mra, bengang dan sebgainya..
dia akn pjuk tuk seketika, tp tk smpai 5mnit akn skitkan ati aku blik..
dia akn wt bhari2, stiap msa..
wlupun lma tk jmpa..
ble jmpa jek, dia akn skitkan hati aku..
seolah2 kalau tk skitkan hati aku, dia akn jd gler..
aku bengang, mrah, bnci sgt ngn sikap dia..
sehinggakan aku nak sgt jauh drpd dia..
aku bwak dri, mra2 kt dia..
mybe slowly dia pn da bnci kt aku..
tp..
ble aku jauh drpd dia..
bnci yg aku pling rndu adlh smua pkara skit ati yg dia wt kt aku..
smhow, aku rndu rsa skit ati..
aku rndu mra2 kt dia..
aku rndu tgk muka dia..
mybe,
tu cra dia tnjukkan aku pntg wt dia..
tp kalau hari2 skit bai..
bt, i really miss him..
sakitkn hati aku..
klu leh nk hari2..

No comments:

Post a Comment