Thursday, September 16, 2010

can i have this love forever..?

cemburu..
satu perkataan yang teramat besar maknanya..
yang mmbawa bnyak kesan dlm khidupan kita..
cemburu dan cinta mmg tkleh dpisahkan..
bila kita cntakan seseorang..or even smtg..
kita akn rsa takut nak rsa kehilangn..
bila perasaan tu mnjelma..kita akn dibelengu rsa cemburu..(tul ke ejaan tu..?)
tapi..kdg2 cemburu buta yg tlmpau pn mmpu buat kta ilang org tu..
but..cmne nak tau mne hadnye..?
adkh cemburu bermksd mngongkong..??
cinta...
apakah erti sbanya cnta..?
adkh cinta bermaksud komitmen..?
atau cinta adlah satu perhubungan yang bebas tanpa tali..
atau di-tgh2nya..
tp klu di tgh, cmne nk balancekan hbgn tu..?
cinta tu bg aku..
satu prasaan yg terbit dr dlm ati..
hadir tnpa dpksa..tnpa sbrang sbb,,
tapi slowly kita akn nmpk sbb tuk truskn mnyintai..
dn mkin lama, mkin kuat prasaan tu..
tapi hakikatnya..hbgn cnta tu adlh private..
npe nk kna explain kt smua org npe kta cntakn dia.?
tk ckup ke hnya aku dan dia mngerti npe kami cntakn each other..?
perit seh..
jtuh cnta kt smone..dn dpksa tuk mlupakan..
hnya krana org lain rsa kta akn kcewa..
hnya aku tau pe aku rsa..
andai aku slah..bialah aku blajar sndri..
bknkah dgn jatuh, kita akn jd mkin tabah..?
aku pcyakan ati aku..
aku tau hati aku tkkn khianati aku..
dan aku tahu ALLAH sygkan aku..
dn walau pepun DIA takdirkn tuk aku..
smuanya tuk kbaikn aku..
aku hnya arp..
smua kepedihan akn brakhir...
AMIN>..!

No comments:

Post a Comment