Saturday, September 4, 2010

Super cat!!!!

Huhu..!One of the pngalamn yg best giler dlm idup aku..
Kucing ksygn aku...Snowy..
Dsbbkan ktrg baru pndah ke kondo..kdaan rumah bertukar jd agak kcik tuk dia ber-lari2..
Ye la..dlu main lari2 trun naik tgga..now nak lari pn aku leh kejar...
Mybe dia tnsion sgt kut..so dia main lak kjar2 ngn brung..dkt balcony umah aku...
Alik2..satu hari tu..duk dia kjar brung tu..
Dia pi trjun 8tingkat..umah aku tingkat 4, cmpur ground floor ngn tga tgkat parking...
Jdnya 8 tgkat...sriusly, parents aku tkjut..so ktrg pn trun ar cri dia..
After about 3 hours cri dia, tapi tk dpt2, yela, mlm kan..
Ktrg pn blik..bharap sok leh lah jmpa..
The next mrning..parents aku g cri..dn jmpa dia dlm smak..
Ketakutan...amazingly...dia tkde ptah tgn ke pe ke..
Idup agi...and now mkin grang...smpai vet yg nk mndikan dia..
Leh ckp ngn bpak aku yg pasni dorg da tkle mndikan dia..
Cause she’s fierce.!
Hahahhaha...lawak gler..(bg aku ar)
Right now..dia ngh duk dlm blik aku...smbil bergolek2..
Here’s her pic..


Comel, beautiful and fierce...
3in1..my lovely cats...

No comments:

Post a Comment