Saturday, September 4, 2010

Cinta...hate it or love it!

Aku bosan sbnanya ckp psl cnta...
Sbb topic tu dah selalu sgt org ckp..
But aku nak wt satu teori psl bnda alah ni...
Kenapa msti mnusia suka complicate kn hbgn cnta..
f.y.i aku tk ckp psl kapel jnis yg suka2..
cnta..lahir dr hati ryte..then dia di expresskan melalui perbuatan..
But, although kau srius cntakan se2org tkya r srius sgt ngn dia..
I mean, cara kau melayan dia...
If someone says that she/he loves u..jgn pk KOMITMEN!
Stupid ! cinta bkn pksaan or komitmen or terpksa..
Hello!
Kenapa kalau kau pk psl hbgn cnta yg srius nak kna pk psl KOMITMEN.!
Sometimes, bile someone luahkan smtg, rasa tk puas hati or anytg..
Just listen..and consider ianya sbgai satu luahan prasaan..
But jgnlah nak mark bnda alah tu..
GUYS!
Kalau gf kau jeles, bkn mksd dia nk kongkong kau or tk bg kau idup..!
Tapi means dia syg kau...dia nak perhatian dr kau..
And if kalau dia nk tau kau psl kau keluar g memne, means dia rsau...
Bukan means dia taknak bg kau bernafas!!
Tolonglah! Jgn psal satu bnda alah bodoh, kau rsa dri kau tu terseksa sgt..!
Awek kau tu kalau leh wat rilex(still 2gether) bile kau kantoi..or sabar dgn kau...
Means dia syg kt kau..n dia nak bg kau ruang..!
GIRLS!
Tolonglah jgn terlalu emosional sgt..!nnti bf kau tu syik moody jek..
Dia nak wt pe lntak..aslkn dia tk tipu kau..tu pn da ckup baik..trust me...
Mkin kau ak tau smua..mkin dia rsa dkongkong..mkin dia nk blah dr idup kau..
Honest r...selama aku idup..
Aku tk prnah sgka bnda alah cnta nil eh wt aku pning pale..
But, jgn r salah sgka...ni tkde kna ngena ngn idup aku..
I mean..aku tgk hmpir smua mmbe2 aku de msalah yg sma..
Baik laki baik prempuan..
Kalau bile dah msg2 ckp..tkpe kau..!or..lntak kau ar!!
Means, dia dah mlas..bukan kata cnta tu dah pudar...
But...dah mkin skit ati..cause lma2 msg2 akn skit ati...
So, conclusionnya..?
Tkde kut! Ahaks...

2 comments:

  1. wah!! 0rg s0k0ng ckp akak!!
    but 0rg nie agak jeles meles gak la..
    but abg kate dia suke.. dia kate tu tandanye yang zatie sayang dia..
    n dia tu suke kacau zatie n buli zatie pasl jeles meles zatie nie.. huhuhuhu..

    ReplyDelete